Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.
- Odeślij pełnowartościowy produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres: geosite4D Sp. z o.o. Jana Heweliusza 11/811, 80-890 Gdańsk
- O statusie zwrotu poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 664 11 99 88, +48 668 33 66 77
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległośc, o którym mowa w § 7 Regulaminu Sklepu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
- Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego uprzywilejowanego;
- Kupujący uprzywilejowany został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- Sprzedawca przekazał Kupującemu uprzywilejowanemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia.
Reklamacje:
Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij na tej stronie: formularz reklamacyjny.
- Odeślij kompletny produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres: geosite4D Sp. z o.o. Jana Heweliusza 11/811, 80-890 Gdańsk
- Informacje o statusie reklamacji otrzymasz na adres mailowy podany przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 664 11 99 88, +48 668 33 66 77