Amberg Rail IMS trackPRO, System do inercyjnej inspekcji geometrii osi toru zgodnie z PN-EN 13848 (fale D1 i D2) oraz klasyfikacji usterek
Solidny, nowoczesny i wydajny system do niezawodnych, precyzyjnych i wydajnych pomiarów diagnostycznych
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.

- Magazyn centralny, dostawa 0.00 zł brutto
Amberg Rail IMS trackPRO, System do inspekcji geometrii osi toru oraz klasyfikacji usterek zgodnie z PN-EN 13848
Amberg Inspection IMS Relative to nowoczesny, solidny wydajny, wszechstronny system pomiarowy zaprojektowany do niezawodnych i precyzyjnych inercyjnych pomiarów geometrii toru z identyfikacją usterek toru zgodnie z normą europejską EN-13848 lub dowolną inną zdefiniowaną przez użytkownika.
System umożliwia:
- Względne pomiary geometrii toru przeprowadzone w najszybszy możliwy sposób,
- Pomiar przebytej drogi (Kilometracji)
- Pomiar prześwit toru
- Pomiar przechyłki toru i nierówności pionowych
- Pomiar wichrowatości toru w czasie rzeczywistym, na dowolnie zdefiniowanej długości bazy pomiarowej
- Rejestrację usterek z komentarzami
- Analizę geometrii osi toru
- Osi poziomej
- Profilu podłużnego
- Długości fal w zakresie:
- D1 - 3m <λ ≤ 25m
- D2 - 25m < λ ≤ 70m
- Trajektorii toru 3D
- Osi poziomej - cięciwy z elastyczną definicją długości oraz ratio i jednoczesną oceną dwóch wariantów cięciw
- Profilu podłużnego - cięciwy cięciwy z elastyczną definicją długości oraz ratio i jednoczesną oceną dwóch wariantów cięciw
- Identyfikację i klasyfikacja defektów w czasie rzeczywistym na ekranie oprogramowania pomiarowego,
- Intuicyjną wizualizację usterek, analizę i raportowanie,
- Ocenę parametrów toru dzięki możliwości łączenia i monitorowania kolejnych przejazdów,
- Ocenę parametrów w dwóch niezależnych rozwiązaniach programowych, które płynnie łączą świat terenowy i biurowy: Amberg TRACK PRO Field i Amberg TRACK PRO Office
Kluczowe funkcje systemu Amberg IMS trackPRO
- Pomiar geometrii toru metodą inercyjną zgodnie z normą PN-EN 13848 (13848-1, 13848-4, 13848-5, 13848-6)
- Pierwszy, obsługiwany przez jedną osobę system pomiarowy rejestrujący parametry osi toru w zakresie fal D1 i D2 z cięciwami o długości do 40m
- Ocena jakości toru w czasie rzeczywistym z alarmem dla operatora
- Lokalizacja pomiarów, nieprawidłowości i zdarzeń za pomocą GNSS
- Szybkość, trwałość i łatwość obsługi
- AMU 2010 system inercyjnego pomiaru, bezpiecznie zainstalowany i sztywno zamocowany w ramie
- Rozpoczęcie pomiarów systemem inercyjnym IMS w mniej niż 5 minut
- Modułowa konstrukcja ułatwia transport i montaż
- Koła PET z systemem wahadłowym do szyn standardowych z opcją kół stalowych lub kół dedykowanych do szyn tramwajowych
- Przystosowany do pracy w trudnych warunkach dzięki solidnej aluminiowej ramie i systemowi podświetlenia diodami LED, który zapewnia bezpieczną pracę w nocy
- Izolowana konstrukcja nie powoduje sygnału zajętości toru
- Waga gotowego systemu do pracy do 25kg
- Precyzja pomiarów
- System mierzy najważniejsze parametry geometrii toru tj. prześwit, przechyłka, wichrowatość, nierówności poziome i pionowe na długości fal D1 i D2
- Zastosowanie zaawansowanych czujników, w tym precyzyjnego enkodera i ceramicznych kół prowadzących, gwarantuje niskie tarcie i wysoką dokładność
- Kompatybilność i rozbudowa
- Wymienne baterie z funkcją szybkiego ładowania zapewniają możliwość ciągłej i nieprzerwanej pracy
- Możliwość rozszerzenia o dodatkowe moduły pomiarowe, dopasowane do szerokości toru od 1000mm do 1676mm
- Zaawansowane oprogramowanie Amberg TRACK PRO Field
- Przyjazne dla użytkownika, intuicyjne i nowoczesne oprogramowanie umożliwia natychmiastową identyfikację i raportowanie usterek toru
- Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym oraz obsługa wielu typów zdarzeń i usterek z komentarzami
- Zainstalowane na tablecie Samsung Active Pro IP68 z systemem Android z bezprzewodowa komunikacja z komputerem pokładowym wózka IMS
Dlaczego warto wybrać Amberg Inspection IMS trackPRO do pomiarów geometrii toru?
Amberg Inspection IMS Relative to narzędzie, które nie tylko spełnia, ale i przewyższa normy EN-13848, gwarantując najwyższą jakość pomiarów zgodną z międzynarodowymi standardami. Dzięki zautomatyzowanemu systemowi analizy danych, użytkownik ma pełen wgląd w stan torów, co pozwala na podejmowanie szybkich i precyzyjnych działań naprawczych.
Jeśli szukasz rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki monitorujesz stan torów kolejowych lub tramwajowych, Amberg Inspection IMS Relative jest odpowiedzią. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o systemie i zarezerwować demonstrację!
Amberg Rail IMS trackPRO, System do inspekcji geometrii osi toru oraz klasyfikacji usterek zgodnie z PN-EN 13848
Amberg Inspection IMS Relative to nowoczesny, solidny wydajny, wszechstronny system pomiarowy zaprojektowany do niezawodnych i precyzyjnych inercyjnych pomiarów geometrii toru z identyfikacją usterek toru zgodnie z normą europejską EN-13848 lub dowolną inną zdefiniowaną przez użytkownika.
System umożliwia:
- Względne pomiary geometrii toru przeprowadzone w najszybszy możliwy sposób,
- Pomiar przebytej drogi (Kilometracji)
- Pomiar prześwit toru
- Pomiar przechyłki toru i nierówności pionowych
- Pomiar wichrowatości toru w czasie rzeczywistym, na dowolnie zdefiniowanej długości bazy pomiarowej
- Rejestrację usterek z komentarzami
- Analizę geometrii osi toru
- Osi poziomej
- Profilu podłużnego
- Długości fal w zakresie:
- D1 - 3m <λ ≤ 25m
- D2 - 25m < λ ≤ 70m
- Trajektorii toru 3D
- Osi poziomej - cięciwy z elastyczną definicją długości oraz ratio i jednoczesną oceną dwóch wariantów cięciw
- Profilu podłużnego - cięciwy cięciwy z elastyczną definicją długości oraz ratio i jednoczesną oceną dwóch wariantów cięciw
- Identyfikację i klasyfikacja defektów w czasie rzeczywistym na ekranie oprogramowania pomiarowego,
- Intuicyjną wizualizację usterek, analizę i raportowanie,
- Ocenę parametrów toru dzięki możliwości łączenia i monitorowania kolejnych przejazdów,
- Ocenę parametrów w dwóch niezależnych rozwiązaniach programowych, które płynnie łączą świat terenowy i biurowy: Amberg TRACK PRO Field i Amberg TRACK PRO Office


Kluczowe funkcje systemu Amberg IMS trackPRO
- Pomiar geometrii toru metodą inercyjną zgodnie z normą PN-EN 13848 (13848-1, 13848-4, 13848-5, 13848-6)
- Pierwszy, obsługiwany przez jedną osobę system pomiarowy rejestrujący parametry osi toru w zakresie fal D1 i D2 z cięciwami o długości do 40m
- Ocena jakości toru w czasie rzeczywistym z alarmem dla operatora
- Lokalizacja pomiarów, nieprawidłowości i zdarzeń za pomocą GNSS
- Szybkość, trwałość i łatwość obsługi
- AMU 2010 system inercyjnego pomiaru, bezpiecznie zainstalowany i sztywno zamocowany w ramie
- Rozpoczęcie pomiarów systemem inercyjnym IMS w mniej niż 5 minut
- Modułowa konstrukcja ułatwia transport i montaż
- Koła PET z systemem wahadłowym do szyn standardowych z opcją kół stalowych lub kół dedykowanych do szyn tramwajowych
- Przystosowany do pracy w trudnych warunkach dzięki solidnej aluminiowej ramie i systemowi podświetlenia diodami LED, który zapewnia bezpieczną pracę w nocy
- Izolowana konstrukcja nie powoduje sygnału zajętości toru
- Waga gotowego systemu do pracy do 25kg
- Precyzja pomiarów
- System mierzy najważniejsze parametry geometrii toru tj. prześwit, przechyłka, wichrowatość, nierówności poziome i pionowe na długości fal D1 i D2
- Zastosowanie zaawansowanych czujników, w tym precyzyjnego enkodera i ceramicznych kół prowadzących, gwarantuje niskie tarcie i wysoką dokładność
- Kompatybilność i rozbudowa
- Wymienne baterie z funkcją szybkiego ładowania zapewniają możliwość ciągłej i nieprzerwanej pracy
- Możliwość rozszerzenia o dodatkowe moduły pomiarowe, dopasowane do szerokości toru od 1000mm do 1676mm
- Zaawansowane oprogramowanie Amberg TRACK PRO Field
- Przyjazne dla użytkownika, intuicyjne i nowoczesne oprogramowanie umożliwia natychmiastową identyfikację i raportowanie usterek toru
- Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym oraz obsługa wielu typów zdarzeń i usterek z komentarzami
- Zainstalowane na tablecie Samsung Active Pro IP68 z systemem Android z bezprzewodowa komunikacja z komputerem pokładowym wózka IMS